nutizie

Cum'è un virologu alimentariu, sintimu parechje dumande di e persone nantu à i risichi di coronavirus in i buttreghi d'alimentazione è cumu si deve stà sicuru quandu shopping per manghjà in pandemia. Eccu e risposte à alcune di e dumande cumuni.

Ciò chì tocca nantu à i scaffali alimentari hè menu di preoccupazione da quellu chì respira sopra è altre superfici chì puderete entre in cuntattu in una tenda. In fatti, ùn ci hè attualmente nessuna evidenza chì u virus sia trasmessu da l'alimentariu o per l'alimentazione alimentare.

Pudete avè intesu parlà di studii chì dimustranu chì u virus pò mantene infettivu finu à 24 ore nantu à u cartone è finu à 72 ore nantu à plastica o acciaio inox. Queste sò studii di laboratoriu cuntrullati, in quali alti livelli di virus infettivu sò appiicati à e superfici è umidità è a temperatura custanti. In questi esperimenti, u livellu di virus infettivu capace di causà diminuite ancu dopu qualchì ora, chì indica chì u virus ùn sopravvive micca bè nantu à sti superfici.

U più altu risicu hè u cuntattu strettu cù altre persone chì ponu sbulicà u virus in gocce mentre stinchianu, parranu o respiravanu vicinu.

In seguitu serebbe superfici di altu tettu, cum'è e manichi di e porte, induve qualcunu chì ùn praticava micca bè l'igiene di e mani puderia trasferì u virus à a superficia. In questu scenariu, averia da toccu questa superficie è dopu tocca a vostra membrana mucosa i vostri ochji, a bocca o l'arechje per cuntrarà a malatia.

Pensate à quantu spessu una superficie hè toccata, è poi decide s'ellu pudete evitari i macchi più risicati o utilizate u sanitizatore di e mani dopu à toccu elli. Significativamente più persone tocanu e maniche di e porte è e macchine di carta di creditu cumparatu cù un tomate in una cestera.

Innò, ùn ci hè micca bisognu di sanitizà l'alimentu quandu vi ghjunghje à casa, è pruvà di fà cusì pò veramente esse periculosu.

I chimichi è i sapunoni ùn sò micca signalati per l'usu nantu à l'alimentariu. Questu significa chì ùn sapemu micca se sò sicuru o ancu efficace quandu sò appiicati direttamente à l'alimentariu.

Inoltre, alcune di queste pratiche puderanu creà periculi di sicurezza alimentaria. Per esempiu, si avete riemputu un pozzu cun acqua è poi immergete i vostri vegetali in questu, dicenu i microorganismi patogeni in u vostru lavabo, intrappulatu in a fossa da u pollo crudu chì avete tagliatu a notte prima puderia contaminà i vostri prudutti.

Ùn ci hè bisognu di aspittà per scumpressà l'alimentariu o scatuli quandu ghjunghje a casa. Invece, dopu à un imballaggio, lavate e mani.

Lavarsi e mani spesso, aduprendu acqua è sapunamentu cù un asciugamano pulito, hè veramente a megliu difesa per a prutezzione di stu virus è di parechje altre malatie infettive chì puderanu esse in una superficia o pacchettu.

I guanti ùn sò attualmente cunsigliati per una visita à l'alimentariu, in parte perchè puderanu aiutà à diffusione di i germini.

Se portate guanti, sapi chì e guanti dispunibuli sò destinate à un usu micca è duvete scaccià elli dopu chì site fattu di shopping.

Per arricà i guanti, afferrare a banda à u polso da una parte, assicuratevi di ùn avè micca i diti in guanti di toccà a vostra pelle, è tira u guante sopra a vostra manu è i dita si rivolge fora dentru mentre sguassate. A megliu pratica hè di lavà e mani dopu chì i guanti sò cacciati. Se sapone è acqua ùn sò micca dispunibili, aduprate un sanitizatore per e mani.

Abbiamu maschere per pruteggiri l'altri. Pudete avè COVID-19 è ùn cunnosci micca, cusì chì portate una maschera pò aiutà vi impedisce di sparghje u virus se sì asintomaticu.

Usare una maschera pò ancu furnisce un pocu di prutezzione à a persona chì a porta, ma ùn guarda micca tutte e gocce è ùn hè micca efficace à u 100% per a prevenzione di malatie.

A seguita linee di distanzamentu suciale di mantene 6 piedi trà voi è a prossima persona hè assai impurtante quandu site in un magazinu o qualsiasi altru spaziu cù l'altri persone.

Se avete più di 65 anni o avete un sistema immune cumminciatu, vede s'ellu l'alimentariu hà ore speciale per populazioni di riscu altu, è cunsiderate chì i cummerci sò stati trasmessi à a vostra casa invece.

Parechji cummerci anu cessatu di permettere l'usu di sacchetti riutilizzabili per via di i risichi potenzali per i so travagliadori.

Se si usa un nylon o una borsa di plastica riutilizzabile, pulite à l'internu è fora di u saccu cun acqua di sapuniu è rinfrescate. Spray o asciugà a borsa in l'internu è fora cun una soluzione di disinfettante o un disinfettante diluitu, poi permettà à a borsa di secca completamente. Per sacchetti di tela, lavu u saccu in acqua calda cun detergente normale, dopu asciugami nantu à u più caldu pussibule.

Ognunu deve esse più cuscenti di u so circondu per stà sicuru in questa pandemia. Ricurdativi di portà a vostra maschera è di mantene a vostra distanza da l'altri è pudete minimizzà i risichi.
01


Tempu di posta: 26-20-20