nutizie

Per tutti, "viaghju" hà un significatu diversu. Per i zitelli carefree, i viaghji ponu manghjà u deliziosu pranzu chì a mamma hà assittatu cun amore, è pò ghjucà felice cù l'amichi, hè veramente u più felice. Per elli, u significatu di viaghju pò esse "ghjucatu" è "manghjà"! Per l'adulescenti chì sò innamurati per a prima volta, u viaghju pò esse arrastatu cù uniformi, mette in vestiti casuale è pusate in u stessu autobus turisticu cù e persone chì ti piace. Per elli à questu tempu, u significatu di viaghju hè "vestintinu" è "amore"; Per i ghjovani chì sò entrati in a sucetà è sò pienu di spiritu di cummattimentu, u viaghju hè spessu una cosa eccitante. U so cori hè pienu di entusiasmu, è ùn ponu aspittà per sapè ciò chì cose meravigliose sò avanti. Quella altra cosa vale a pena di tastà è studià. À questu momentu, u significatu di viaghju hè statu longu separatu da u "ghjocu" è "l'amore è l'amore"
, Ma hà un significatu più profundo. Per l'anziani cun ricca sperienza in a vita, i "viaghji" anu longu perde a so ragione. A diferenza di i zitelli chì viaghjanu per divertiri, ùn volenu chì i ghjovani perseguitanu cecamente ciò chì ùn anu micca. Volenu solu vede sta bella. In u mondu, vogliu passà più tempu cù a mo famiglia è lascià boni ricordi in questa vita corta.

Quandu viaghjà, viderete fiori è piante esotiche, acelli rari è bestie chì ùn avete mai intesu di parlà, fenomeni suciali chì ùn avete mai vistu ... Truverete chì u viaghju hè cusì interessante. Pudete sentu chì a vita ùn hè micca faciule in viaghju, sà cumu apprezzà a crescita di e piante in i fessure, a cunchiglia rotta di l'uccello, a trasfurmazione di a cicata ... Varie scene meravigliose, certe cose ùn si ponu amparà di u libru. , vulete Scopre in realità. Per catturà quellu mumentu maravigliu, aduprate l'ochji per arregistrà, per scopre. U viaghju hè un tipu di rilassamentu emotivo. Fighjendu u celu turchinu è u largu prato, vi senterete assai rilassatu, è u vostru umore inconsciente avarà megliu. U mondu hè vastu, è vi piaciarete solu. Lasciate u vostru umore volà, è lasciate circundà l’aria fresca. Pudete dorme in pace è dolce in un sognu pacificu. In u sognu maravigliu: u fragnu di l'erba pare avè una mansa di dolcezza.
U significatu di viaghju hè chì pudete truvà u veru significatu di a vita, pudete aumentà a vostra propria cunniscenza, pudete truvà parechje cose interessanti, pudete fà di scurdà è rinfrescante
02


Tempu di posta: 26-20-20